zaterdag 21 juni 2014 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Mas & Ans Graaf - WaarBenJij.nu zaterdag 21 juni 2014 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Mas & Ans Graaf - WaarBenJij.nu

zaterdag 21 juni 2014

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Mas & Ans

21 Juni 2014 | Indonesië, Denpasar

Eerst nog even iets wat ik gisteren vergeten ben te vermelden.
Wij reden door een dorpje genaamd Mas (wat in het Balinees vriend of goud betekent). Daar moest Mas dus op de foto met een uithangbord. Bijgaand de foto.
Vandaag zijn wij met Henny (Elly ging hashen) naar de vismarkt geweest bij het strand van Kedonganan. Hier wordt heel veel vis aan land gebracht en verkocht.
Als je in de vishal loopt kom je ogen tekort om alles te bekijken. Vandaar gingen wij naar de overdekte markthallen in Denpasar. Een heel kleurrijke markt met groente en fruit, vlees, vis, eieren, kruiden, koek en snoep, potten en pannen, kleding, sieraden en misschien vergeet ik nog wel wat.
Daar ook nog een souvenir gekocht. (De verzameling wordt steeds groter).
Op weg naar huis zijn we nog gestopt bij Bali Bakery om koffie te drinken met iets lekkers erbij. Na het afrekenen moest ik met een medewerkster mee om een "lucky draw" te doen. Ik moest een kokertje van een stok halen, daar zat een papiertje in en wat daarop stond dat kreeg ik. Het was een lolly! Dit alles ter gelegenheid van het 20-jarig bestaan van de zaak.
Daarna nog boodschappen gedaan bij een hele grote Carrefour supermarkt.
Na thuiskomst nog heerlijk gezwommen en vanavond heeft Henny heerlijk shoarmavlees voor ons gebakken met frietjes.
Alweer een dag voorbij.
Nog even vermelden dat Henny ons toch maar steeds veilig door het verkeer heen rijdt, we moesten wel wennen aan het links rijden en de enorme hoeveelheid brommers die hier op de weg rijden, onvoorstelbaar!

• 22 Juni 2014 - 11:34

Ariena:

Hey vakantiegangers,

Wat leuk om zo alles mee te lezen en te beleven!. Heel veel dingen zijn erg herkenbaar maar toch hoor ik ook weer nieuwe dingen. Het blijft een bijzonder land. Fijn dat jullie zo genieten. Nog heel veel plezier en blijf schrijven vind ik super leuk!