maandag 23juni 2014 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Mas & Ans Graaf - WaarBenJij.nu maandag 23juni 2014 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Mas & Ans Graaf - WaarBenJij.nu

maandag 23juni 2014

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Mas & Ans

23 Juni 2014 | Indonesië, Denpasar

Vandaag voor de middag rustig aan gedaan. Ans gaat met Elly een paar boodschappen doen en gelijk weer pinnen. Als je hier gaat pinnen ben je gelijk miljonair, je haalt de biljetten met miljoenen tegelijk uit de automaat.
Als je hier iets betaalt heb je het over 10 en 100 duizenden. 1 euro is ong.
15.500 rupiah!
Na de middag vertrekken we weer voor een hash-wandeling bij Sembung.
Wij doen met Henny de korte en Elly de lange.
We lopen door de rijstvelden en over de weg, een makkelijke wandeling van 1.5 uur. Onderweg zie je van alles van een clubje eenden tot prachtige planten en een mooie tempel. Terug op de parkeerplaats drinken we nog de melk van een cocosnoot, een heel apart drankje.
Onderweg een hapje gegeten en daarna door Semyak naar huis.
Al met al een rustige dag.
We blijven wel weer op voor het Ned. elftal. De wedstrijd wordt om 0.00 uur platselijke tijd uitgezonden.

• 23 Juni 2014 - 15:59

Martijn:

Hoi pa en ma,

Geniet ervan en probeer een keer de lange wandeling met Elly joh, volgende week kun je in Tiel weer achter de geraniums gaan zitten en uitrusten, hahaha. Nog maar een week te gaan en dan is jullie avontuur alweer voorbij.

Ik heb enkele mensen gesproken die het leuk vinden om jullie verslagen te lezen, dus ga zo door.

Groeten,

Martijn