zondag 15 juni 2014 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Mas & Ans Graaf - WaarBenJij.nu zondag 15 juni 2014 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Mas & Ans Graaf - WaarBenJij.nu

zondag 15 juni 2014

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Mas & Ans

15 Juni 2014 | Indonesië, Denpasar

Vandaag een dagje rustig aan na de inspannende wandeling van gisteren.
Om 10.45 brengt Henny ons naar Geger Beach ong. 5 km rijden.
Henny gaat boodschappen doen , hij kookt vanavond.
Op het strand aangekomen komen de lokale dames gelijk vragen of we een massage willen. Nou dat willen wij wel eens meemaken.
Nadat wij op een strandbed zijn gaan liggen kan de massage beginnen.
Nou, wij vonden het heerlijk. Ze zijn wel ong. een uur bezig geweest.
En dat voor 7 euro!
Daarna lekker liggen zonnen en in de zee gezwommen. Drankjes komen ze bij de stoel serveren. Ook kwamen ze langs met sarongs. Ans heeft er een paar omgehad en ook gekocht.
Toen kwam Henny ons weer halen om 15.00 uur.
Nog gezwommen in het zwembad en daarna de honden uitgelaten. We kwamen langs een aantal huisjes van de lokale bevolking en bij 1 huisje kwam rook uit de schoorsteen. Elly vroeg of ik in de keuken mocht kijken, dat mocht.
Het fornuis was een bos takken op de grond met een stellage erboven met een pan waar gekookt werd. Heel eenvoudig, maar voor hen voldoende.
Daarna heerlijk gegeten, vooraf salade met garnalen, daarna erwtjes en worteltjes, aardappelen en gebakken vis met heerlijke saus. Complimenten voor kok Henny!
Al met al een rustige dag. Morgen weer een wandeling.