vrijdag 27 juni 2014 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Mas & Ans Graaf - WaarBenJij.nu vrijdag 27 juni 2014 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Mas & Ans Graaf - WaarBenJij.nu

vrijdag 27 juni 2014

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Mas & Ans

27 Juni 2014 | Indonesië, Denpasar

Vandaag ben ik weer op pad geweest met Elly. Eerst moesten we nog wat ophalen bij de sieradenfabriek voor Dia en daarna zijn we naar de Bali-vestiging van Rob Peetoom geweest, waar ik een pedicure en manicure behandeling heb gehad en Elly haar haar heeft laten knippen en ook een pedicure behandeling. Het was een leuke ervaring om buiten op een bank te liggen en de behandeling te krijgen. Het was goed en ik was voor de 2 behandelingen 330.000 rupiah kwijt ( plm. 24 euro). Dat is niet duur voor Hollandse begrippen.
De mannen zijn naar de haven geweest en hebben boodschappen gedaan voor het weeshuis waar we zondag naar toe gaan.
Bij thuiskomst nog even een duik in het zwembad genomen en om 16.30 uur gaan we naar de 2 schiereilanden waar Nusa Dua haar naam aan te danken heeft. ( nusa is schiereiland en dua is 2 )
Hier slaan de golven van de Bali-zee tegen de rotsen aan, een spectaculair gezicht. Dit noemt men de "water-blow".
Nog even rondgewandeld in een prachtig winkelcentrum waar we gegeten hebben bij een Italiaans restaurant.
Ik had een vulkaanpizza. (zie foto).
Nog 3 dagen en dan vertrekken we alweer naar huis,

• 27 Juni 2014 - 19:14

Henk:

Hallo beste vakantiegangers ,zo te zien en te lezen hebben jullie het goed naar jullie zin ,en ook het gerecht uit kiezen zoals de vis en een vulkaanpizza,maar wij hopen jullie weer snel te mogen zien in de Herwijnenstraat te Tiel maar nog verder fijne dagen toe gewenst.Veel liefs en de groeteb v
    an Bets en Henk.

• 27 Juni 2014 - 20:52

Marianne:

Dankjewel! Het roept mooie herinneringen op!

• 28 Juni 2014 - 00:04

Dia:

Ja het gaat snel of niet soms? Nog maar even genieten! Het weeshuis is ook nog een hele ervaring! Alvast een hele goede reis en tot in Nederland!