donderdag 26 juni 2014 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Mas & Ans Graaf - WaarBenJij.nu donderdag 26 juni 2014 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Mas & Ans Graaf - WaarBenJij.nu

donderdag 26 juni 2014

Door: mas

Blijf op de hoogte en volg Mas & Ans

26 Juni 2014 | Indonesië, Denpasar

Voor de middag rustig aangedaan. Heerlijk in de zon en het zwembad gelegen. Elly gaat vandaag alleen hashen. Henny gaat na de middag met ons naar een super modern winkelcentrum Discovery shopping mall in een van de drukste badplaatsen op Bali te weten Kuta.
Bij binnenkomst in het centrum nemen wij eerst een heerlijk ijsje met yoghurt en diverse vruchten. Even later gaan wij richting het monument dat is gemaakt naar aanleiding van de bom ontploffing in 2002. Hierbij kwamen 204 mensen om uit zestien verschillende landen. Een indrukwekkend geheel.
Daarna gaan wij naar het strand wij wij uiteraard verwelkomd worden door de lokalen en een stoel krijgen om in of uit de zon te genieten van alles wat er om ons heen gebeurd. Na het bestellen van een pilsje komen de eerste mensen met hun attributen al bij ons aan. Een verscheidenheid aan spullen, zoals sjaals, sarongs, armbanden, diverse sieraden en pijl en bogen. Natuurlijk gaat Ans voor sommige artikelen voor de bijl en maar hopen dat het koffer groot genoeg is. Bij thuiskomst wachten wij op Elly en genieten van een firietje met eigengemaakte kroketten door Elly, bereid door Henny. Een geweldige middag is dit geweest met de constatering dat dit de andere kant van het eiland Bali is dan wat wij tot n u toe hebben gezien. Dit is echt het uitgaanscentrum voor de duizenden toeristen die hier dagelijks zijn.

• 28 Juni 2014 - 00:07

Dia:

Wat een enorm winkelcentrum of niet soms! Voelde me daar net een "gooische vrouw" ! Wat een luxe!