dinsdag 17 juni 2014 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Mas & Ans Graaf - WaarBenJij.nu dinsdag 17 juni 2014 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Mas & Ans Graaf - WaarBenJij.nu

dinsdag 17 juni 2014

Door: mas

Blijf op de hoogte en volg Mas & Ans

17 Juni 2014 | Indonesië, Denpasar

Na het ontbijt vanochtend met Henny naar de Avenue Spa voor een twee uur durende massage.Een aparte ervaring weer.Van tot tot teen nemen de dames je onderhanden.
Na de middag gaan wij met huis chauffeur Kadec naar Uluwatu in het westen.Daarvoor kijken wij bij Padang Padang een mooi zandstrand met prachtige golven.
Even later rijden wij naar Green Point een grote rif en rotspartij met zeer woeste en hoge golven waar alleen zeer geoefende surfers op een ski board aan de gang zijn.
Hierna gaan wij na het laatste doel van deze middag te weten de heilige tempel in Uluwatu waar de apen zeer actief zijn en waar wij een sarong om krijgen want anders mag je niet naar binnen.Om vijf uur gaan wij richting theater voor de Kecak(Apendans). Een ceremonieel gebeuren met za ng, dans, vuur en enthousiasme. Dit alles een uur lang.
Elly en Henny zitten in het Thais restaurant Kats Kitchen op ons te wachten, waar wij lekker hebben gegeten.

• 17 Juni 2014 - 18:27

Ton En Marianne:

Hallo Bali-gangers,
    Zijn jullie al in het dorpje Mas geweest?
    Dit was ook weer een prachtige dag. Hoop dat jullie na Uluwatu jullie brillen nog hebben.........
    Selamat pagi.

• 17 Juni 2014 - 22:30

Ellie En Wim :

Hallo
    Wat hebben jullie een mooie reis ,in een prachtig bijzonder land.
    Heel kleurrijk .
    En Mas zal we een attractie op zich zijn ,we bedoelen natuurlijk zijn lengte.
    En als jullie hier op visite komen hopen we wel dat jullie dat in die mooie kleding aan doen .
    Geniet er van en veel plezier gewenst.
    We genieten van jullie mooie verslagen ,en foto's
    P.S er is weer een mooie kleindochter geboren Sarah 8.5pond .

Groetjes van Ellie en Wim