maandag 16 juni 2014 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Mas & Ans Graaf - WaarBenJij.nu maandag 16 juni 2014 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Mas & Ans Graaf - WaarBenJij.nu

maandag 16 juni 2014

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Mas & Ans

16 Juni 2014 | Indonesië, Denpasar

Vroeg gewekt om naar de ochtendmarkt te gaan. Allemaal stalletjes waar de lokale bevolking inkopen doet. Een tentje met blokker spullen, net geslachte kippen, bloemen voor de offerbakjes en vers geperste cocos. Nasi gekocht voor het ontbijt van Elly en Mas. Een foto gemaakt van ons voor het huis.
Om 13.00 uur vertrokken naar Pejeng voor de hash. Onderweg nog gekeken naar het planten van rijst, houtsnijwerk en het maken van cement.
Om half vier vertrokken voor de korte wandeling.
Je komt van alles tegen o.a. veel honden, brommers, tempels en nog eens tempels. Aanvankelijk was het vrij gemakkelijk, maar het venijn zat in de staart. Daar was een kloof van ong. 15 a 20 meter. Eerst naar beneden en dan weer omhoog.
Dat was wel afzien, maar we zijn er gekomen.
Toen nog tussen de rijstvelden door. Er kwam iemand terug die zei ga daar maar niet heen want dat is gevaarlijk. Dus wij gevraagd aan iemand die daar stond, die zei neem dat pad maar.
Toen waren we zo weer terug bij de auto.
Al met al een enerverende tocht.
Daarna lekker gegeten bij de "schreeuwchinees", waar busladingen chinese en taiwanese toeristen komen eten.

• 16 Juni 2014 - 20:25

Sjoerd Buijs:

Hallo opa en oma.

Wat fijn dat jullie zijn aangekomen. Ook leuke verhaaltjes die jullie gemaakt hebben.
    Hopelijk gaat het nog goed met jullie en komen straks veilig terug.

Hier gaat alles goed, nog ruim 4 weken naar school en dan hebben we Zomervakatie!
    Veel liefs, Sjoerd