vrijdag 13 juni 2014 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Mas & Ans Graaf - WaarBenJij.nu vrijdag 13 juni 2014 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Mas & Ans Graaf - WaarBenJij.nu

vrijdag 13 juni 2014

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Mas & Ans

13 Juni 2014 | Indonesië, Denpasar

Vandaag rustige dag.
"s Ochtends naar het winkelcentrum waar Henny naar de tandarts moet.
Wij gaan even mee, Ans is nl. haar overzetzonnebril kwijtgeraakt in de rijstvelden gisteren. Maar die kennen ze hier helemaal niet, jammer.
De middag doorgebracht bij het zwembad, heel prettig zoiets in de tuin. Heerlijk gezwommen en geluierd.
Eind van de middag nog een strandwandeling gemaakt in de buurt met de honden.
Later gegeten aan het strand bij Kendi-Kuning. Tafeltjes en stoelen in het zand, heel apart.
Voor de liefhebbers vannacht om 03.00 uur plaatselijke tijd de eerste wedstrijd van Nederland.
Elly en Ans zijn van plan op te staan, de mannen denken er niet aan.
Dus vroeg slapen vanavond.

• 13 Juni 2014 - 16:05

Trix En Gert:

Hallo Ans en Mas,
    Wat is het daar schitterend! Wat een prachtig mooi land! En wat een luxe zo'n geweldig mooi zwembad in je tuin te hebben.
    Erg leuk ook om jullie belevenissen te mogen lezen. Geniet er nog maar fijn van. Groetjes Trix en Gert.

• 13 Juni 2014 - 16:25

Ariena:

We hebben niets te veel gezegd denk ik! Wat een bijzonder land is het toch. Nog heel veel plezier.
    groetjes vanuit Tiel

• 14 Juni 2014 - 15:39

H Steenis:

Hallo Ans en Mas zo als ik de foto's heb gezien is het daar prachtig
    wij wensen jullie nog verder een fijne vakantie daar
    Gr Van Bets & Henk Tiel.