donderdag 12 juni 2014 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Mas & Ans Graaf - WaarBenJij.nu donderdag 12 juni 2014 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Mas & Ans Graaf - WaarBenJij.nu

donderdag 12 juni 2014

Blijf op de hoogte en volg Mas & Ans

12 Juni 2014 | Indonesië, Denpasar

In de 1e helft van de ochtend werkzaamheden in huize Vlasblom.
Wij gaan een rondje park lopen en na de koffie maken we een rondrit richting Ubud. Deze toeristische route gaat via Sanur, aan de zuidoostkust naar Sukawati, waar wij aan de Tengahrivier de 78 m hoge waterval gaan zien.
Hiervandaan gaan wij richting Pejeng Kelo, daar wij te vroeg zijn voor de hash-wandeling. Hier brengen wij een bezoek aan de tempel GeoGarba.
Onderweg zien wij veel tempels en lokale folklore. Heel veel stalletjes, houtsnijwerk, stenen ornamenten voor in de tuin en dames met manden op hun hoofd.
Dan gaan wij naar de parkeerplaats in Goa Gajah voor het begin van de wandeling. Elly gaat alleen de lange wandeling doen en wij gaan met Henny mee om een indruk te krijgen van de rijstvelden.
Een zeer inspannende gebeurtenis. Het lopen op de dammetjes tussen de rijstvelden is niet makkelijk. Als laatste gaan wij uit eten in Ubud bij rest. Bale Udang met veel waterpartijen. Prachtig!! En lekker gegeten.
Toen naar huis en lekker opgefrist aan de koffie. Een prachtige dag met vele gezichten.

• 12 Juni 2014 - 17:44

Alfred En Wilma:

Ziet er prachtig uit en helemaal niet toeristies zo tussen deplaatselijke bevolking prachtig
    Wat zijn jullie op het rijstveld aan het doen rijst poten?

Mvg Alfred

• 13 Juni 2014 - 09:54

Christien:

Wat een mooi land is het toch en wat wonen ze daar mooi! Leuk om de mensen zo bezig te zien. Hebben jullie al een tropische regenbui meegemaakt? Veel plezier!

groetjes Herry en Christien

• 13 Juni 2014 - 11:25

Dia:

Een hele aparte belevenis of niet soms? Geniet ervan! Groetjes aan Elly en Henny!

• 14 Juni 2014 - 20:25

Albert, Jannie En Henz:

Leuk jullie te volgen wij hebben de wolllen sokken aan en de ijsmutsen en de electrische onderbroeken aan.7gr en regen en bewolkt.gr