woensdag 11 juni 2014 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Mas & Ans Graaf - WaarBenJij.nu woensdag 11 juni 2014 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Mas & Ans Graaf - WaarBenJij.nu

woensdag 11 juni 2014

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Mas & Ans

11 Juni 2014 | Indonesië, Denpasar

Op tijd geland in Denpasar op Bali. Met de bus naar de aankomsthal waar we een visum moeten kopen. Heel veel mensen moeten dat, dus rijen. Het gaat redelijk snel. Daarna door de douane waar Henny en Elly ons opwachten..
Met de auto naar huis waar we nog wat drinken en om 2.30 uur naar bed, moe van de reis.
Uitgeslapen tot 08.00 uur. Om 9.30 ontbijt buiten met brood. We kunnen ook rijst krijgen, dat haalt Elly bij een stalletje om de hoek. Onze eerste indruk bij daglicht: waaauw!! Wat een mooi huis. Daarna naar een shopping mall wat rondgekeken en koffie gedronken. Daar komen we een vriendin van Elly tegen die net oma is geworden van een kleinzoon. Foto's bewonderd en we moesten mee naar het ziekenhuis daarnaast om de kersverse moeder te feliciteren. Dat kan daar allemaal. Toen naar huis en lekker relaxen.
Vanavond wezen eten bij mai-mai, heerlijk!
Straks weer lekker slapen en morgen gaan we hashen (wandelen). Ben benieuwd.

• 11 Juni 2014 - 15:53

Ton En Marianne:

Ha die Ans en Mas,
    Wat leuk dat jullie een wauw-gevoel hadden! Het begint goed. Was de shopping mall in Nusa Dua of in Kuta?

• 11 Juni 2014 - 19:54

Trix En Gert,:

Hai Ans en Mas,
    Wat een geweldige ervaring nu al.
    Wat zullen jullie veel mooie en nieuwe indrukken opdoen.
    Leuk ook dat wij hier zover vandaan op deze manier op de hoogte mogen blijven en zo een klein beetje mee gaan reizen.

• 11 Juni 2014 - 22:11

Annie:

Hallo Ans en Mas,

Wat vervelend om daar drie weken te moeten verblijven...... ha,ha.

Leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie doen en laten. Geniet ervan!
    Groeten voor allemaal. xx